Tefal FZ2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FZ2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

gjckorevaar 05-02-2015
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Er komen heerlijke dingen uit de Actifry. Echter, het schoep draait niet meer en dat terwijl ik hem in December 2014 heb gekocht. Ik heb hem net naar de winkel teruggebracht. Afwachten maar.

A.Dierk. 24-06-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

De Tefal Mini Actifry is groot genoeg voor 2 personen ,deze hebben we naast de Tefal Snacking Actifry staan de mini hebben we voor de friet of gebakken aardappelen en de snacking voor het vlees of de snacks het is een super DUO je kunt dan tegelijk genieten van het heerlijke eten wat je in deze 2 TOP apparaten kunt bereiden !

nbeuving 02-06-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

we bakken helemaal niks meer in de pan,we doen alles in de actifry,we zijn er dan ook zeer tevreden over,zeker een aanrader

A.Dierk. 29-03-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Het is gewoon een top product !!!
Je kunt er broodjes in afbakken
lekkere toetjes maken
super snacks te bereiden
en niet te vergeten de Patat smaakt gewoon Goed !!

marri48 02-03-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

erg makkelijk in gebruik , er kan niets fout gaan
werkt goed, b.v. patat is lekker knapperig en niet vet , maar lekker van smaak, niet droog
de Tefal ActiFry Mini is heel makkelijk schoon te maken
door zijn kleine afmeting neemt hij niet veel ruimte in beslag
ideaal voor 2 personen huishoudens

J.Brink 28-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

De Tefal ActiFryMini FZ2000 is een handig apparaat dat één nadeel heeft ,hij is net iets te klein van inhoud,dus ook vermogen denk ik ,om een portie voor meer dan twee personen te bereiden. Dat houdt in dat b.v een portie patat voor twee personen en twee kinderen al snel 50 minuten vraagt om te bereiden.
Voor een gezin met kinderen,die niet kunnen wachten,dus te klein. De vorm is wel goed.De mogelijkheden zijn gevarieerd maar kennen dezelfde beperking.Mogelijk bestaan er ook grotere versies en had ik een "maxi"moeten krijgen?
De om klapbare handgreep geeft geen moeilijkheden al betwijfel ik de sterkte op langere termijn gebruik.
De duurzaamheid zou kunnen worden aangetast als de onderdelen vaker gescheiden worden t.b.v het schoonmaken.

J.S.B007 27-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Ik heb de Tefal ActiFry Mini een aantal weken in huis en ik ben blij met het apparaat. Eindelijk kan ik ook snacken zonder dat er teveel aan vet moet worden toegevoegd, met de bijgeleverde maatschepje gaat er weinig olie in de pan genoeg om voor twee personen aardappeltjes te bakken. Het smulboekje heeft een variatie aan gerechten waarvan ik een aantal heb geprobeerd, zelfs het vlees, mits in stukjes gesneden, is snel klaar. De Tefal ActiFry Mini is gebruiksvriendelijk en goed schoon te maken,zowel met de hand als met de vaatwasser. Een klein minpuntje is het roosterje bij de deksel die niet los kan worden gemaakt om deze te reinigen, dit heb ik opgelost schhon te maken met een vochtige doek. Verder staat het apparaat stabiel op het aanrecht en prettig detail is dat het apparaat een inklapbare handvat heeft. De Tefal ActiFry is makkelijk te bedienen en geeft een duidelijk signaal als de gewenste bereidingstijd om is. Doordat is het apparaat nog niet zo lang heb is voor mij de duurzaamheid moeilijk te beoordelen.

stuijlien 27-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Wij hebben de ActiFry door omstandigheden slechts twee kunnen gebruiken.

Tot nu toe tot volle tevredenheid. De frites en de kippenpotjes waren verrukkelijk en wat wij bijzonder graag wilden, bijna vetloos.

Je moet wel even de mix vinden tussen de tijd van bakken, soms geeft een iets langere baktijd beter resultaat, soms andersom.

Wij gaan binnenkort nog verder om een en ander uit te proberen. Maar tot nu toe zijn wij verrast en tevreden.

Het enige "minpuntje" vinden wij het geluid wat de ActiFry maakt.

Conclusie : Wij kunnen de ActiFly aanbevelen. Voor twee personen is de kleine ruim voldoende in gebruik

Rob Smoorenburg 27-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Ik vind de actifry een heel goed en gebruikersvriendelijk apparaat. Je moet vooral zelf ontdekken wat je prettig vindt om te bereiden in de fry. Recepten zijn er in overvloed. Krieljtes (500gr) vind ik in 35 min met bijna geen olie perfect. Kipfilet lekker gekruid in de fry worden echt heerlijk, een soort sate idee. Ik adviseer vooral zelf te experimenteren en op basis van je eigen smaken en voorkeuren eten klaar te maken. De fry komt zeker wel een paar keer per week te voorschijn en ontdek ook steeds nieuwe dingen,b.v. vietnamese loempia's zonder enige toevoeging, lekkerder dan conventionele oven.

Kokkie234 26-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Een zeer gemakkelijke en gezonde manier om eten te bereiden met dit apparaat. Alle ingredienten gaan in de binnenpan, beetje olie erbij, tijd instellen en na verloop van tijd klinkt er een signaal dat het eten klaar is. Er is veel variatie mogelijk in hetgeen je kunt bereiden, tot soep aan toe. Hoewel ik het de ActiFry nog maar een paar weken in bezit heb, kan ik nu al zeggen dat hij erg goed bevalt en dat ik er erg blij mee. Ik denk dat ik er nog jarenlang plezier aan ga beleven.

boedha2014 26-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Een gezonde bereiding van gerechten en heel makkelijk in gebruik.Apparaat is ook super makkelijk te reinigen.
De tefal Actifry heel gebruiksvriendelijk.
Bij ons is de Actifry ongeveer 3 a 4 keer per week in gebruik.Een absolute aanrader in onze wereld waar we altijd tijd tekort komen.

Koos Kok 26-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Je doet de ingredienten in de binnenpan, beetje olie erbij, stelt de tijd in en je hebt er vervolgens geen omkijken meer naar tot een signaal aangeeft dat het eten klaar is. Het schoonmaken van de binnenpan en het apparaat zelf is ook een fluitje van een cent.

An v.d. Zijde 26-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Het fijnste van de ActiFry mini is dat je gewoon in de open keuken je frites kunt bereiden. Geen enkel luchtje er na te vinden. Voorgebakken frites vind ik beter gaan dan verse frites. Het scheelt wat tijd en de kleur wordt ook wel wat bruiner.
Doordat de frites totaal niet vet is om te eten vind ik het lastig om de frites van wat zout te voorzien, het blijft er niet zo aan vast zitten. Voor mensen die van wat hartige frites houden komt het daardoor wat flauw over.

jvo22 26-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Ik gebruikte al een aantal jaren als 1 persoonshuishouden de actifry Family, nu met de actifry mini neemt deze minder plaats in en qua reinigen ook vlugger schoon.

Tantetassie76 26-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

De Tefal Actifry Mini FZ2000 is erg makkelijk in het gebruik. Ik ben verrast door de knapperigheid van frietjes. Ik vind wel dat de machine veel geluid maakt en ten opzichte van frituren in vet heb je 5x meer tijd nodig. Maar met dit apparaat doe je de bevroren frietjes in de machine, zet de tijd aan en je hebt geen omkijken meer.

P. Limpens 26-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

ActiFry Mini inmiddels enkele weken in mijn bezit.
bevalt uitstekend, de verschillende onderdelen voelen degelijk aan, en zijn prima af te wassen (beter dan de oude versie met veel hoeken en ribbels). De gerechten zijn sneller klaar. De afmetingen zijn handzamer en is daardoor handiger om mee te nemen in de caravan. Bravo!!

N. Scheffers 24-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Mooi apparaat voor 2 personen. Je moet hem alleen niet te veel met een frituurpan vergelijken, want de patat is wat droger en je kunt er bijvoorbeeld geen frikandellen in maken. Maar het is uiteraard wel een gezonder alternatief. Je kunt er veel meer mee maken dan ik in eerste instantie dacht. Wel maakt hij veel lawaai en het design spreekt mij niet erg aan. Hij is daarentegen wel weer heel makkelijk te reinigen, hij is veilig en je bent af van die vieze frituurlucht. Apparaat heeft dus voor- en nadelen.

aafje23 21-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Een reuze handig apparaat. Je kunt er heel veel gerechten in bereiden. Het is wel raadzaam om ook bij het bakken van diepvriespatat een schepje olie toe te voegen, de patat is anders heel droog en het zout blijft er niet opliggen. Verder ben ik het heel gelukkig mee.

Eline1950 21-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Ik heb dit apparaat nu 3 weken in huis, maar kan de duurzaamheid ervan nog niet beoordelen. De eerste patatjes waren geen succes (kapot) maar nog eens goed de gebruiksaanwijzing erbij en de goede verhoudingen genomen werd het een knapperig succes. Kipfilet, biefpuntjes en gekruide worstjes werden heerlijk. Bij de worstjes werd er een eetlepel vet uitgebraden. Zeker een aanrader bij verantwoorder eten.

boedha2014 20-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Wat een super apparaat. Makkelijk en gezond koken.
Echt het absoluut niet moeilijk om hier lekkere gerechten in te maken.
Zels volledige vegatarische groentenschotels met quinoa en couscous (quinoa en couscous van te voren bereiden en de laaste paar minuten pas toevoegen)Verse patat-diepvries patus .Voorgekookte aardappelpartjes .Kipfile met groenten.Gemengde wokgroente. Gemende champignons enzo kan ik nog wel even doorgaan. Gezond -snel en makkelijk.

De tefal Actifry is behalve makkelijk in het gebruik om te koken,ook heel makkelijk schoon te maken.
Geen ingewikkelde dingen uit elkaar halen ,alles is zeer gebruikvriendelijk schoon te maken.
Het is ook geen plomp apparaat ,maar een een mooie sierlijke uitvoering.

lcdelange 18-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

een openbaring,handig snel en super gezond,even leren mee omgaan.
verdient in iederekeuken een plekje door zijn compacte vormgeving een sieraad in elke keuken.

Edekkers 15-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Vormgeving is mooi, maar erg groot.
Mogelijkheden voldoende, maar zou graag nog meer recepten willen.
Erg handig in gebruik.
Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen, te kort in gebruik.
Gefrituurde frites vind ik lekkerder, maar deze smaken ook goed en zijn gezonder.

Christine Eeken 14-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Apparaat oogt kwetsbaar in eerste instantie maar in de praktijk blijkt dat het geringe gewicht juist een pluspunt is. Het is heel geschikt voor een of twee personen en makkelijk te bedienen. Op elk moment kun je de timer stilzetten en door de doorzichtige deksel is het bakproces goed te volgen. Met een klein lepeltje olie kun je o.a. aardappels prachtig bruin bakken. Gebruik je ovenfriet dan heb je helemaal geen olie nodig om een lekker knapperig goudbruin frietje klaar te maken zonder hinderlijke baklucht. Het schoonmaken is ook heel simpel. Afspelen onder de kraan of schoonwrijven met keukenapparaten is al voldoende.

nbeuving 12-02-2014

we hebben onlangs een tefal actifry fz 2000 aangeschaft
en zijn er zeer tevreden over,het vlees word er zeer snel gaar in,de patat is ook prima,en heerlijk vetvrij,de snacks wil ook prima,zelfs de kroketten willen prima,het moeten dan wel ovenkroketten zijn.ik vind het alleen jammer dat bij deze geen snackmandje is,maar ook zonder redden wij ons prima,ik kan iedereen dit produkt aanbevelen

Heidielange 12-02-2014
Geschreven voor: Tefal FZ2000

Voordelen :

Frites niet zo knapperig als gefrituurde frites maar wel een stuk minder vet.
Geen vooorverwarming nodig.
Nauwelijks geluidshinder.
Geen geurtjes.
Geluidsignaal is prettig.
Binnenpan gemakkelijk schoon te maken.

Nadelen :

Pan wordt warm van buiten.
Kan temperatuur niet regelen.
Geen voorverwarming nodig.
Geen gepaneerde snacks, zoals kroketten.
Frites uit diepvries niet aan te raden is echter geen nadeel.
Meerdere gerechten niet terug te vinden op internet, misschien een uitgebreider boekje hoewel uitprobereb ook moet.